• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån m 15 % risk

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jo då, med den anmärkningen borta ska du allt lösa det. Försök få ner krediterna en aning så dom inte är maxade. Betyget kommer förmodligen inte bli super omgående. Tyvärr funkar det inte så. Men det blir bättre än nu. Väntar du ytterligare nån månad eller två efter det kommer det droppa.
Jag har också hört om liknande scenario här. Men är illa tvungen då jag har 15 olika lån så t.o.m januari känns långt just nu sjukt nog!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Samt 360 synliga! Sjukt! Jag är riktigt oroad för att överguvudtaget inte få något i januari. Kmr ha 8ff men 40/40 northmill kredit samt 10/10 flexkontot kredit samt 90 k blanco. 299k årsinkomst. 7.2 i betyg i skrivande stund dock med en anmärkning kvar som försvinner i januari. Vad tror du?

Med anmärkning borta ska du kunna få en del erbjudande inte värsta hög summa lån och under 10% betyg e okej
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp